obsah
|
zápatí
Statutární město Jihlava
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Smrčenská 80, Jihlava - Oprava střechy vrchního objektu krematoria (SO 02 a SO 03)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Smrčenská 80, Jihlava - Oprava střechy vrchního objektu krematoria (SO 02 a SO 03)
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky (dále také jako „VZ“) jsou stavební práce spočívající v opravě stávajících plochých střech horního objektu krematoria – zadní část a objektu dílny, které zahrnují kompletní demontáž všech stávajících vrstev střešního pláště až na stávající stropní konstrukce včetně všech klempířských a zámečnických prvků a následné provedení nové skladby střešního pláště včetně nových klempířských prvků. Součástí je také nové řešení jímací a uzemňovací soustavy dle v současnosti platných norem.
Projektová dokumentace řeší opravu střešní konstrukce celého vrchního objektu, ale tato zakázka se týká pouze části a to objektu SO 02_zadní část a objektu SO 03 _dílny. Přední část SO 01 byla již realizována.
Místo plnění:
Jihlava
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.jihlava.cz)
Kontakt:
Miroslava Kubínová
e-mail: miroslava.kubinova@jihlava-city.cz
tel: 565 592 663
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
14.03.2025 10:00
Datum zahájení:
25.02.2025 09:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Statutární město Jihlava
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software