obsah
|
zápatí
Statutární město Jihlava
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Ul. Židovská, Jihlava - výstavba veřejného WC - činnost koordinátora BOZP na staveništi
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Ul. Židovská, Jihlava - výstavba veřejného WC - činnost koordinátora BOZP na staveništi
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění výkonu služby – zabezpečení činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci při realizační fázi stavby „Ul. Židovská, Jihlava – výstavba veřejného WC“, jejíž předmět spočívá v provedení stavebních prací. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v projektové dokumentaci, která tvoří přílohou této výzvy.
Předmět zakázky pak bude vykonáván v souladu se zákonem č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), v platném znění a dalších souvisejících právních předpisů.
Podrobnosti předmětu zakázky jsou uvedeny v návrhu smlouvy na plnění zakázky.
Místo plnění:
Jihlava
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.jihlava.cz)
Kontakt:
Miroslav Voda
e-mail: miroslav.voda@jihlava-city.cz
tel: 565 592 412
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
24.11.2025 10:00
Datum zahájení:
12.11.2025 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Statutární město Jihlava
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software