Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Systém pro aktivní řízení dopravy v Jihlavě – Centrální technický dispečink
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je vývoj a implementace nového informačního systému, poskytování servisních služeb k implementovanému informačnímu systému a služby rozvoje implementovaného informačního systému. Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dále i dodávky souvisejícího hardware vybavení a dodávka potřebných licencí.

Předmětem plnění veřejné zakázky je vybudování Centrálního technického dispečinku (CTD), který v sobě zahrnuje dopravní řídící ústřednu, technologické dohledové centrum, dopravně informační centrum, model dopravy a další technologie zajišťujících přenos, zpracování, vyhodnocování, ukládání a distribuci aktuálních dopravních dat a řídících pokynů pro navazující telematické aplikace a uživatele dopravního systému města. Součástí CTD není pracoviště pro trvalý dispečerský dohled. Přístup do systému bude realizován prostřednictvím webového prohlížeče z kterékoliv pracovní stanice v rámci metropolitní sítě. Centrální technický dispečink bude sloužit k dohledu nad dopravní situací ve městě Jihlavě, k aktivnímu ovlivňování dopravy prostřednictvím dostupných technologií ITS, zejména SSZ, k dohledu nad provozem technologií ITS, k výměně dopravních informací s NDIC, k publikování aktuálních dopravních informací a k poskytování dopravních dat specialistům.
Místo plnění: Jihlava
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.jihlava.cz)
Kontakt: KOUKAL LEGAL, advokátní kancelář s.r.o.
e-mail: vz@koukallegal.cz
tel: +420 606 113 974
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 14.10.2025 23:59
Datum zahájení: 05.08.2025 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):